Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011

ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ


Στην Καρυδιά, μεταξύ του βενζινάδικου και του αεροδρομίου, θα καταλήγει ο αυτοκινητόδρομος στο δρόμο Ασπροχώματος – Μεσσήνης. Η δυτική απόληξη του αυτοκινητόδρομου από τον κόμβο του “Πράκτικερ“ και νότια προς το δρόμο της Μεσσήνης δουλεύεται με καλούς ρυθμούς και στόχος είναι να παραδοθεί έως το τέλος του χρόνου, σύμφωνα με ενημέρωση από το “Μορέα“. Δυτικά και νότια της Μικρομάνης, στον ποταμό Αρι φτιάχνεται γέφυρα. Ηδη έχουν κατασκευαστεί οι πρώτοι πάσσαλοι και το γεωτρύπανο συνεχίζει να ανοίγει τρύπες και για τους υπόλοιπους. Στην περιοχή όπου συνεχίζεται η οδοστρωσία, έχουν τοποθετηθεί “μάρτυρες“ που καταγράφουν το ενδεχόμενο καθιζήσεων. Στο μεταξύ, την άλλη εβδομάδα αναμένεται να επανέλθει η κυκλοφορία στην ευθεία και να καταργηθεί η μικρή παράκαμψη στον υφιστάμενο εθνικό δρόμο μεταξύ Αγίου
Κωνσταντίνου και διασταύρωσης προς Πλατύ. Στο σημείο αυτό όπου φτιάχτηκε καινούργια γέφυρα, ο αυτοκινητόδρομος θα περνάει από κάτω με βύθισμα. Οι εργασίες καθυστέρησαν κάποιες μέρες, λόγω της κακοκαιρίας. Χθες έπεφτε άσφαλτος στη γέφυρα. Μέχρι το Πάσχα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το εντυπωσιακό “κατ-εντ-κάβερ“ στα Τσουκαλέικα και να υπάρχει μια πρώτη εικόνα της γέφυρας στη νέα κοίτη Παμίσου. Το σημείο που χρειάζεται ιδιαίτερη
προσοχή και θα πάει πιο πίσω τον αυτοκινητόδρομο είναι η παλιά κοίτη του ποταμού στο βάλτο του Αγίου Φλώρου. Ο “Μορέας“ και το υπουργείο Υποδομών θέλουν να έχουν ξεκάθαρη και ολοκληρωμένη εικόνα της συμπεριφοράς του εδάφους στο συγκεκριμένο σημείο, πριν ξεκινήσουν τις εργασίες, για να αποτραπεί κάθε κίνδυνος απρόοπτου συμβάντος ή αστοχίας.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011

ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ


Στην Καρυδιά, μεταξύ του βενζινάδικου και του αεροδρομίου, θα καταλήγει ο αυτοκινητόδρομος στο δρόμο Ασπροχώματος – Μεσσήνης. Η δυτική απόληξη του αυτοκινητόδρομου από τον κόμβο του “Πράκτικερ“ και νότια προς το δρόμο της Μεσσήνης δουλεύεται με καλούς ρυθμούς και στόχος είναι να παραδοθεί έως το τέλος του χρόνου, σύμφωνα με ενημέρωση από το “Μορέα“. Δυτικά και νότια της Μικρομάνης, στον ποταμό Αρι φτιάχνεται γέφυρα. Ηδη έχουν κατασκευαστεί οι πρώτοι πάσσαλοι και το γεωτρύπανο συνεχίζει να ανοίγει τρύπες και για τους υπόλοιπους. Στην περιοχή όπου συνεχίζεται η οδοστρωσία, έχουν τοποθετηθεί “μάρτυρες“ που καταγράφουν το ενδεχόμενο καθιζήσεων. Στο μεταξύ, την άλλη εβδομάδα αναμένεται να επανέλθει η κυκλοφορία στην ευθεία και να καταργηθεί η μικρή παράκαμψη στον υφιστάμενο εθνικό δρόμο μεταξύ Αγίου
Κωνσταντίνου και διασταύρωσης προς Πλατύ. Στο σημείο αυτό όπου φτιάχτηκε καινούργια γέφυρα, ο αυτοκινητόδρομος θα περνάει από κάτω με βύθισμα. Οι εργασίες καθυστέρησαν κάποιες μέρες, λόγω της κακοκαιρίας. Χθες έπεφτε άσφαλτος στη γέφυρα. Μέχρι το Πάσχα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το εντυπωσιακό “κατ-εντ-κάβερ“ στα Τσουκαλέικα και να υπάρχει μια πρώτη εικόνα της γέφυρας στη νέα κοίτη Παμίσου. Το σημείο που χρειάζεται ιδιαίτερη
προσοχή και θα πάει πιο πίσω τον αυτοκινητόδρομο είναι η παλιά κοίτη του ποταμού στο βάλτο του Αγίου Φλώρου. Ο “Μορέας“ και το υπουργείο Υποδομών θέλουν να έχουν ξεκάθαρη και ολοκληρωμένη εικόνα της συμπεριφοράς του εδάφους στο συγκεκριμένο σημείο, πριν ξεκινήσουν τις εργασίες, για να αποτραπεί κάθε κίνδυνος απρόοπτου συμβάντος ή αστοχίας.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου